زمان مراجعه به متخصص ارتودنسی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 4 آبان 1400
بازدید : 329
نویسنده : mozhgan

مراجعه به متخصص ارتودنسی چرا و چه زمانی باید صورت بگیرد؟ مردم می خواهند بدانند که در صورت داشتن چه علائمی می توانند خود را به یک ارتودنتیست نشان دهند؟ اگر شما به طور منظم دندان های خود را به یک دندانپزشک عمومی نشان دهید او در صورت نیاز شما را به یک متخصص ارتودنسی معرفی می کند. اما در هنگام انتخاب متخصص ارتودنسی بهتر است مسئله دسترسی به مطب او را در نظر داشته باشید ، زیرا به دلیل طولانی بودن پروسه درمان ارتودنسی ممکن است بعدا دچار مشکل شوید.

 یک چک لیست برای خود تهیه کنید

 ابتدا الگوی صورت بیمار ، سلامت دندان ها و پیچیدگی فوریتی دندان های دائمی را مورد ارزیابی قرار دهید. نمای جلوی چهره بیمار را برای تقارن و تعادل کلی صورت بررسی کنید. ببینید آیا چانه فرزند شما به درستی با سایر استخوان های صورت و اندام فوقانی تنظیم می شود. اگر این چنین نباشد ممکن است یک تغییر عملکرد فک پایین یا یک الگوی رشد نامتقارن وجود داشته باشد.

مراجعه به متخصص ارتودنسی الاینر به دلیل وضعیت لب

آیا لب های فرزندتان در حالت بسته بودن دهان روی هم قرار می گیرند؟ آیا لب بالا می تواند تمام سطح دندان های فک بالا را بپوشاند؟ آیا لب پایین دندان های فک پایین کودکتان را به خوبی می پوشاند یا بیش از حد جلو نیست؟ شما می توانید در نگاه اول وضعیت لب را به خوبی تشخیص دهید.

بیشتربخوانید... دندانپزشکی بارداری

توجه به لبخند

به دندان های کودک خود به دقت نگاه کنید آیا او دندان های شلوغ و پرتراکمی دارد؟ آیا هنگام لبخند زدن لثه هایش بیش از حد نمایان نیست؟ اگر این چنین باشد او در سن جوانی اعتماد به نفس کافی برای لبخند زدن را از دست خواهد داد. بنابراین یک قرار ملاقات با ارتودنسی کودکان داشته باشید تا بتوانید از بروز مشکلات پیچیده تر در آینده جلوگیری کنید.

تحلیل لثه

 ضخامت بافت لثه برای در بر گرفتن دندان ها بسیار مهم است. در کودکانی که دندان های شلوغ و پر تراکمی دارند بافت لثه ضخامت کمتری نسبت به سایر کودکان دارد. برای رفع این مشکل بهتر است کودک خود را نزد یک متخصص ارتودنسی کودکان ببرید.

جلوگیری از شلوغی دندانها

یک مشاوره در کلینیک ارتودنسی می تواند چگونگی جلوگیری از بوجود آمدن دندان های شلوغ و پرتراکم را برای شما روشن کند. کشیدن زود هنگام دندان ها می تواند یک راه حل سریع برای جلوگیری از ازدحام دندان های دائمی باشد.

بیشتربخوانید... متخصص ترمیم و زیبایی دندان





:: موضوعات مرتبط: سلامت دهان و دندان , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله سلامتی و آدرس salamatmag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com